時間過得不快也不慢

沒想到

三個月了

這三個月中

似乎過的那樣的平凡

滿三個月

我是在大夜班中過

而彭睡覺度過

呵呵

我想

我們要繼續努力堅持

或許

很多思想有那麼多的差距

不過

我們要加油

------------------------------

Loving You

Loving you is easy \'cause you\'re beautifull,
and making love with you is all I wanna do.
Loving you is more then just a dream come true,
and everything that I do,is out of loving you.

la la la la la, la la la la la....

No-one else can make me feel the colors that you bring.
Stay with me while we grow old and we will live each day inspringtime.
\'Cause loving you has made my life so beautifull,
and everyday of my life is filled with loving you.

Loving you,I see your soul come shining through,
and everytime that we, oohh..
I\'m more in love with you.


愛上你       

愛上你如此容易,因為你美麗
我想做的就是和你做愛
愛上你,不只是美夢成真而已
我所做的每件事都比不上愛你

啦啦啦 ........
啦啦啦 ........


沒有人能讓我感受到你帶來的繽紛色彩
當你我逐漸年老,請陪在我身邊
讓我倆每天都沐浴在春風中

愛上你,使我的人生變得如此美麗
我生命的每一天,都充滿了愛你
愛上你,我看到你的靈魂光芒四射
每一天,我都多愛你一分


雖然歌詞怪怪的啦= =

不過..

這首歌我滿喜歡的

《絕對不是那段話= =》

希望

在接下來的日子

能夠更美麗繽紛..

彭  妳說是吧

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 snoopy75829 的頭像
    snoopy75829

    snoopy75829的部落格

    snoopy75829 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()